Hoppsmurfarna

Alla inlägg under januari 2011

Av ronjalouise - 31 januari 2011 19:27

hejsan.

förlåt för urkass uppdatering,

men jag hinner ínte nu när de e

vardag :/

såg att älskling har blivit sjuk,

så krya på dig hjärtat.♥

efter skolan idag , som va rätt chill,

åkte jag till stallet..

mocka & sånt, sen tog jag in hästarna..

efter de gjorde jag V charly& sen skritta vi

en runda..

han va typ helt galen & när vi gick på mega tunn

snö/is , så blev han sjukt rädd, så han typ skyggade ..

jag blir skit förbannad på sånt, (vet inte varför ;S)

så jag typ vände tillbaka honom mot isen , men han bara

tvärstannade xd

& när jag smacka på honom börja han stegra & hålla på ,

så då blev jag skit arg, & hoppa av & gick ut på isen med honom xd

han följe med då iaf ;p

nu sitter jag vid datan hos mormor , för mamma e & tränar..

pusshej (L)

  

Av ronjalouise - 31 januari 2011 12:26

Heej..

Fick gå hem från skolan idag ..:(

Blev sjuk :(:(

  

    

Av ronjalouise - 30 januari 2011 22:37

Haaj!

Tänkte bara säga God natt <3


Lite bilder på mig och bästa vän ! <3

       

     

Av ronjalouise - 30 januari 2011 21:21

Haaj!

Nu sitter man vid datan och tråkar.. _:(

Imorse mådde man inte så bra, hade en sån sjuk huvudvärk och va trött hela dagen.

Ronja stack vid fyra. Vid fem stack man till stallet..

Sprang ut till paddocken och kollade om man kan rida där? Tror ni man kunde??

NEJ!

Så sjukt störigt. Fick hoppa barbacka i ridhuset och det gick inte så bra, eftersom ponnyn inte kan galoppera där inne.. Ohhh. Hoppade bäbis höjder:(

Men ska hoppa högre på tisdag :) <3

LÄNGTAR


Sen kom man hem och pluggade engelska och kurs. Gick super, tog typ 5 minuter sen va jag färdig med nästan allt. Engelska blev jag färdig med och har bara en uppg i kurs kvar,

Maja, Sofi och Rima gör 2 uppg var och jag gör 3 så det va ganska skönt att ha gjort två redan :)<3

Nu ska jag se om jag hittar något roligt på datan ..:)

Någon som såg solsidan idag?

Om ni missa den så va den sjukt bra :) <3

  

Av ronjalouise - 30 januari 2011 12:02

hej igen,

jag kom precis in på en blogg.

den drivs av en flicka på 11 år , som jag

har förstått de, & hon skriver otroligt bra

saker om livet, & man får läsa om hur dåligt

hon har de.

tycker absolut att ni ska gå in och kolla,

och läsa allt hon har skrivit!

http://shewasdifferent.bloggplatsen.se

pusshej .

  

Av ronjalouise - 30 januari 2011 11:52

hej,

har ni någon gång blivit svikna av er bästavän ?

de e de värsta som finns.

och personen säger att hon ska försöka göra de bättre igen,

& säger att de inte va meningen & sånt, men fortsätter att svika ?

fyfan säger jag bara .

nu sitter jag & louise , och kollar på nån film xd

den e rätt bra ;)

pusshej . <3

  

Av ronjalouise - 30 januari 2011 11:34

....

Vad tycker ni om vår nya header?



En bild jag gjorde precis för ronja,!

   

     

Av ronjalouise - 30 januari 2011 11:11

Haj..

Vi har nyss vaknat :)

Har käkat frukost och nu tittar vi på en sjukt bra film .. :)

Det finns inte så mycket att skriva om vår morgon.

Hur jag vakna vill ni kanske veta?

Jag frös och då drar Ronja av mig mitt tecke.. KALT!

  

Ovido - Quiz & Flashcards