Hoppsmurfarna

Alla inlägg under februari 2011

Av ronjalouise - 28 februari 2011 20:12

Jag och Lily skrittar på fältet mamma ringer.

Mamma: Jag ser massa råådjur i mitten av fältet.

Jag: mamma du ser nog oss vi är i mitten av fältet.

(Alla fåglar flyger iväg)

Mamma: Men det är råådjur.

Jag tittar upp, 12 råådjur springer förbi oss..

Jag la på luren och vi skrittade hem.

Assså måste det alltid vara 100000000 råådjur när man ska rida ??

  

Av ronjalouise - 28 februari 2011 19:44

Hejj !

Idag va de ju skola "suck" hade o -prov kändes

väll okejj , svara på alla förutom 2 frågor ! :)

Sen stack jag till stallet direkt när jag kom hem

me mammi , jag mockade & hon mätte upp hö

sen börja jag borsta Goldie & sånt.

Så sa mamma att de va för hårt att rida i padocken + har hon gallor ,

så  vi red ut på vägen barbacka , goldie va as  pigg , hon började

stutsa & bocka & stegra & sånt när jag red på vägen jag bara omfg,

så har hon aldrig gjort förr ! Så kom de massa bilar & hon va nt alls rädd

för bilar & har alsrig varit de , så när de kommer en bil hon bara får

värsta flipp & bara typ drar iväg & ja blir as rädd , PIGG PONNY GILLAS!

så de va väll nt den bästa ritten idag , hahah barbacka på en stegrande häst

nt de änklaste ! :D

jag älskar ronja & louise & pauline ! <3333333333333333     puss hejjjdå !   

Av ronjalouise - 28 februari 2011 18:22

hejsan :D

kom precis hem från stallet (y)

charly va super duper duktig idag ,

& lyssnade as bra på mina hjälper.

ska snart äta, är as hungrig (n)


skolan idag va super kul , :D

& jag längtar tills imorgon ;)

hihi :D

hejdå§

  

Av ronjalouise - 28 februari 2011 14:56

Skolan är skolan..


Idag blev jag nästan färdig med matten ska redovisa på torsdag :)


Ska jobba ikv efter stallet..

Bloggar mer då :)

  

Av ronjalouise - 28 februari 2011 08:29

hellojs :D

idag vaknade jag typ 7 , men gick

upp kvart över (a)

fixade lite, & nu är jag klar :D

ska gå bort till ebba om nårra minuter,

så har vi följe till skolan (Y)

idag i skolan har vi bland annat idrott,(n)


nu måste jag kila,

hadebra :D

  

Av ronjalouise - 27 februari 2011 21:55

hejhej !

Jaha nu är de ny blogg då , ska vara mke duktigare & updatera här !

" bara så alla vet , jag & louise & ronja , älskar maxi stormarknad" ! :) <3

kort inlägg , ska duscha & plugga nu  !

natti natti ! <3

     

Av ronjalouise - 27 februari 2011 21:51

Hejsan,

bloggen är igång igen :D

med lite nya saker :D

bland annat en ny medlem &

en ny header :D

denna gången ska jag inte ge

upp , & ni får hjälpa till

genom att kommentera &

reklamera ! :D

ska snart gå & lägga mej (a)

skola imorron ju,

börjar nio , så de e skönt (H)

hejdå (L)

  

Av ronjalouise - 27 februari 2011 21:45

Kan lika bra blogga nu ? :)

Jag spelar ett mario spel och varje gång jag dör? Så får jag fler liv? :)

Knäppt eller hur? <3


Jag kan säga att Emilia och Ronja är knäppa <3

Men jag älskar dom endå :) <3

  

Visste imon är det skola :((:(:(:(:((:(

    

Ovido - Quiz & Flashcards