Hoppsmurfarna

Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Älskade blogg

Av ronjalouise - 26 maj 2011 21:07

ÄLSKADE BLOGG!

Jag har ju haft många bloggar!

Men det finns bara en som jag trivs med!

Och det är Hoppsmurfarna ;)

Eftersom jag bloggar med Ronja,

Den bästa i världen!


Ronja!

Jag saknar dig och allt vi hade

Jag älskar dig mest av allt!

Kommer aldrig att släppa din hand!

Hoppar du Hoppar jag!

Jag skulle inte kunna ge upp dig,

Kommer aldrig glömma dig!

Eller vänskapen som vi har!

Den vänskapen går inte att slå!

Den kommer alltid vara i mitt hjärta vad som än händer.

Kommer aldrig hitta någon som du!

Kommer aldrig lite på någon så mycket som jag litar på dig!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ronjalouise - 20 juni 2011 12:00

vi finns numera på http://teamlr.blogg.se   hoppas vi ses där ! :D     ...

Av ronjalouise - 5 juni 2011 21:40


Hej! vad tycker ni om att ni ska få hjälpa oss att blogga ? :) Ni gör gästinlägg och detta blir som en Oline blogg :)? Vi kommer självklart också blogga, men hade det inte varit roligt om ni också fick hjälpa oss ? :) Någon som skulle vilja h...

Av ronjalouise - 29 maj 2011 19:18


Ni kommer dö när ni läser detta!!!! Jag ska tävla dressyr på torsdag..... :S    Helt sjukt eller hur!   ...

Av ronjalouise - 28 maj 2011 11:20


Vi har ju en frågestund med många frågor ;) Svar kommer ikväll. Men tänkte lägga upp den igen så att ni får chansen att ställa några extra frågor :P   ...

Av ronjalouise - 27 maj 2011 20:07

                             

Ovido - Quiz & Flashcards