Hoppsmurfarna

Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Skolan :(

Av ronjalouise - 26 maj 2011 20:57

Typ helt knäpp dag!

Vi skulle göra upp eld, det var en lektion, sen va en annan lektion att vara i en typ trollskog ;)

Helt sjukt :P

Men sjukt roligt! Men typ fick panik påvägen hem, på Linus och Kevin..

Men ajja.

Sen stack jag Linus Louise och Kevin till Mc´donalds. Köpte glass. Sen köpte linus och Kevin godis och Lousie skulle handla choklad och jordgubbar. Då tyckte Kevin att jag skulle ta bussen med dom tillbaka till skolan, men jag hade glömt busskortet. Men han sa att han bjöd. Men jag dissade ju inte Louise!

Men det va min skoldag.

Sen missade jag bussen ;(

Men nu ska jag käka glass

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ronjalouise - 20 juni 2011 12:00

vi finns numera på http://teamlr.blogg.se   hoppas vi ses där ! :D     ...

Av ronjalouise - 5 juni 2011 21:40


Hej! vad tycker ni om att ni ska få hjälpa oss att blogga ? :) Ni gör gästinlägg och detta blir som en Oline blogg :)? Vi kommer självklart också blogga, men hade det inte varit roligt om ni också fick hjälpa oss ? :) Någon som skulle vilja h...

Av ronjalouise - 29 maj 2011 19:18


Ni kommer dö när ni läser detta!!!! Jag ska tävla dressyr på torsdag..... :S    Helt sjukt eller hur!   ...

Av ronjalouise - 28 maj 2011 11:20


Vi har ju en frågestund med många frågor ;) Svar kommer ikväll. Men tänkte lägga upp den igen så att ni får chansen att ställa några extra frågor :P   ...

Av ronjalouise - 27 maj 2011 20:07

                             

Ovido - Quiz & Flashcards