Hoppsmurfarna

Alla inlägg under maj 2011

Av ronjalouise - 29 maj 2011 19:18

Ni kommer dö när ni läser detta!!!!

Jag ska tävla dressyr på torsdag..... :S   

Helt sjukt eller hur!

 

Av ronjalouise - 28 maj 2011 11:20

Vi har ju en frågestund med många frågor ;)

Svar kommer ikväll. Men tänkte lägga upp den igen så att ni får chansen att ställa några extra frågor :P

 

Av ronjalouise - 27 maj 2011 20:07

                             

Av ronjalouise - 27 maj 2011 19:47

tjenare,


nu sitter jag här, &

kom precis hem från stallet (:

red ut med skottas idag, själv,

& han är stark som in i helvete ;s

men ja, de funkar bra endån .

tror att jag ska byta till ett lite starkare

bett på honom , så det blir lite kontrollerat

iaf.

mest nu i början , innan jag har lärt mej var alla

knapparna sitter.

på söndag ska en tjej som heter emilia provrida

Charly, eftersom att jag letar medryttare till honom

typ 3 dagar i veckan !

nån av våra kära läsare som letar medryttar ponny ? (:

de blir ingen mer update från min sida ikväll,

men vi får hoppas att louise sköter de.


förresten så kommer nog louise till mej imorron,

& sover här, så då kommer ni få en video med svar

till frågestunden ! (:


 

Av ronjalouise - 27 maj 2011 14:56

Hallo!

Nu käkar jag glass :)

Idag käkade jag och Julia chokladdoppade jordgubbar till Lunch :)

Sjukt gott!

Sen tillbaka till skolan och ha prov :S

Det kändes bra, för jag svarade på alla G-frågor. Typ 2 VG-frågor ;)

Jag var faktiskt stolt över mig själv ;)

Tills jag upptäcker att nästan alla som satt vid mig svarar på alla frågor och alla MVG-frågorna ;)

Hihi.. Kände mig inte lika duktig då ;)


Ikväll ska man hoppa med ponnyn :)

Mamma ska nog fotta ;)

 

 

Av ronjalouise - 27 maj 2011 10:48

Hej :) nu sitter jag i tyst rum och '' pluggar '' till provet som jag kommer ha i eftermddag. So prov ;( men jag tror att jag kanske kommer få vg för jag kan det riktigt bra ;) kan inte skriva så mycket mer nu ;p för då kanske jag inte hinner ner till stan med Julia och Tim :) vi ska käka glass :) puss bloggen :) / louise

Av ronjalouise - 26 maj 2011 21:19

Hejsan ,

- förlåt att jag är kass på att uppdatera, men

de finns helt enkelt inte tid i min vardag just nu .


Skolan idag var rolig,

som alltid.

Ligger före i alla ämnen, vilket känns super !

Åkte dirr till stallet efter skolan , ebba hängde på .

när vi kom dit va linda där , med en massa schabrak &

täcken till mej & skootieepiie :D

tack så mke Linda ! (y)


Hon & jag longerade charly,

& han va fin som vanligt.

Sen hoppa jag Skottas lite,

vilket gick kanon !

Håller på att övertala mamma att få starta en 70 klass med

honom på LRK den 2 juni (:

hade varit roligt (:

Han hänger med på hoppträningen nästa tisdag oxå ! (:


Träningen på viarp i tisdags var oxå rolig.

vi byta hästar , & jag fick rida en storhäst som heter Dina.

Riktig super häst, som jag föll för direkt ! (:

Arabiskt fullblod & Engelskt fullblod = HEEEET :o

Therese red Charly (:


vajar lite fram & tillbaka om jag ska sluta här på

HS , & kan inte riktigt bestämma mej.

Har riktig bloggtorka ;s


 

Av ronjalouise - 26 maj 2011 21:07

ÄLSKADE BLOGG!

Jag har ju haft många bloggar!

Men det finns bara en som jag trivs med!

Och det är Hoppsmurfarna ;)

Eftersom jag bloggar med Ronja,

Den bästa i världen!


Ronja!

Jag saknar dig och allt vi hade

Jag älskar dig mest av allt!

Kommer aldrig att släppa din hand!

Hoppar du Hoppar jag!

Jag skulle inte kunna ge upp dig,

Kommer aldrig glömma dig!

Eller vänskapen som vi har!

Den vänskapen går inte att slå!

Den kommer alltid vara i mitt hjärta vad som än händer.

Kommer aldrig hitta någon som du!

Kommer aldrig lite på någon så mycket som jag litar på dig!

 

Ovido - Quiz & Flashcards