Hoppsmurfarna

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

bilder (Y)

Av ronjalouise - 29 april 2011 21:03

tjenare (:

har precis duschat .

kom hem från stallet för typ 1 timme sen.

ebba va med o fottade så nu får ni lite bilder !


charly va super fin idag,

vi hoppade lite i början , de blev 70 till sist ..

väldigt lågt , jag vet.

jag stör mej på mej själv att jag fegar ur ibland,

& vänder bort charly från hindret.

tror det beror på att jag fokuserar mer på

att vi inte ska gå omkull & på att han nt ska snubbla.

så här kommer nån bild på när jag vänder bort han

från hindret (;

min sits var sådär idag, ibland va den katastrof !

vilket ni oxå kommer få se på vissa bilder!

efter de red jag lite dressyr, & han va väldigt fin !

så jag är nöjd med dagen (;

imorgon ska jag till stallet & fixa inför söndag,

då ...... ...... kommer :D

ska kanske sova hos emilia imorgon kväll (y)


här kommer bilderna ! :

tjenare (:

har precis duschat .

kom hem från stallet för typ 1 timme sen.

ebba va med o fottade så nu får ni lite bilder !


charly va super fin idag,

vi hoppade lite i början , de blev 70 till sist ..

väldigt lågt , jag vet.

jag stör mej på mej själv att jag fegar ur ibland,

& vänder bort charly från hindret.

tror det beror på att jag fokuserar mer på

att vi inte ska gå omkull & på att han nt ska snubbla.

så här kommer nån bild på när jag vänder bort han

från hindret (;

min sits var sådär idag, ibland va den katastrof !

vilket ni oxå kommer få se på vissa bilder!

efter de red jag lite dressyr, & han va väldigt fin !

så jag är nöjd med dagen (;

imorgon ska jag till stallet & fixa inför söndag,

då ...... ...... kommer :D

ska kanske sova hos emilia imorgon kväll (y)


här kommer bilderna ! :


   


laddar bara upp två smakprov,

eftersom att det inte går att ladda upp många i taget.

så kommentera om ni vill se resten ! (:


 

 
 
ebbamalmsten

ebbamalmsten

29 april 2011 23:19

jag vill se fler bilder :D

http://ebbamalmsten.bloggplatsen.se

 
Neaah

Neaah

30 april 2011 09:37

Vill se fler av bilderna!

http://www.neaahsliiv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ronjalouise - 20 juni 2011 12:00

vi finns numera på http://teamlr.blogg.se   hoppas vi ses där ! :D     ...

Av ronjalouise - 5 juni 2011 21:40


Hej! vad tycker ni om att ni ska få hjälpa oss att blogga ? :) Ni gör gästinlägg och detta blir som en Oline blogg :)? Vi kommer självklart också blogga, men hade det inte varit roligt om ni också fick hjälpa oss ? :) Någon som skulle vilja h...

Av ronjalouise - 29 maj 2011 19:18


Ni kommer dö när ni läser detta!!!! Jag ska tävla dressyr på torsdag..... :S    Helt sjukt eller hur!   ...

Av ronjalouise - 28 maj 2011 11:20


Vi har ju en frågestund med många frågor ;) Svar kommer ikväll. Men tänkte lägga upp den igen så att ni får chansen att ställa några extra frågor :P   ...

Av ronjalouise - 27 maj 2011 20:07

                             

Ovido - Quiz & Flashcards